×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری نخستین کارگاه آموزش مهارت‌های استفاده از رایانه و گوشی‌های هوشمند برای بازنشستگان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، صبح روز شنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه اولین کارگاه آموزش مهارت‌های استفاده از رایانه و گوشی‌های هوشمند برای بازنشستگان با همت کمیته رفاهی ورزشی و همکاری واحد فناوری و حضور جمعی از بازنشستگان برگزار شد.

در این مراسم، علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به افزایش شور و نشاط بازنشستگان به واسطه برگزاری مسابقات و جلسات آموزشی گفت: به عنوان رئیس هیات مدیره اعلام می‌کنم امکان نداشته همکاران در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری و رفاهی ورزشی و… موضوعی را مطرح کنند و مورد بی‌توجهی اعضای هیات مدیره قرار گیرد؛ مخصوصا اگر موضوع درباره بازنشستگان عزیز باشد. خوشبختانه هیات مدیره فعلی در همه موارد حوزه بازنشستگی فعالیت خوبی داشته و خواهشم این است شما بازنشستگان عزیز هم تلاش کنید با حضور حداکثری خود در مسابقات و کارگاه‌های آموزشی این فضا را بانشاط تر کنید. حضور بیشتر شما عزیزان به همکاران بنده در امور رفاهی و ورزشی انگیزه می‌دهد تا کارشان را گسترده‌تر کنند.

علیرضا سلیمی نائینی، رئیس واحد فن آوری هم با تاکید بر لزوم مجازی شدن دفاتر اسناد رسمی عنوان کرد: امیدواریم سال آینده در کنار هر دفتر اسناد رسمی یک دفتر اسناد رسمی مجازی هم راه اندازی شود. دیگر حضور فیزیکی خریدار و فروشنده برای انجام یک معامله و برداشتن یک گونی مدرک تمام شده و کشور به این فرایند نگاه منفی نشان می‌دهد بنابراین ما باید از این مرحله گذر کنیم. امیدواریم هم شما به عنوان بزرگان و سروران این صنف هم همکاران شاغل اهمیت این موضوع را متوجه باشند تا با آغوش باز به سمت ایجاد تغییرات ساختاری در حوزه دفاتر اسناد رسمی برویم.

حمید آذرپور، مسئول کمیته رفاهی ورزشی کانون در این مراسم با خوش آمدگویی به حاضرین از حمایت‌های بی دریغ هیات مدیره کانون از طرح‌های رفاهی ورزشی به ویژه برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و جلسات آموزشی و پشتیبانی از سردفتران و دفتریاران قدردانی کرد و از برگزاری کارگاه‌های آموزشی دیگری برای بازنشستگان در آینده خبر داد.

او در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی کانون درباره برنامه‌های آتی کمیته رفاهی ورزشی برای بازنشستگان گفت: برای بازنشستگان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفتیم که یکی از آنها برگزاری ۴ کارگاه آموزشی است. اولین کارگاه «آموزش مهارت‌های استفاده از رایانه و گوشی‌های هوشمند» بود که با استقبال خوبی روبه رو شد و از آنجایی که در یک جلسه تمام مباحث آموزشی مطرح نشد، ۲ یا ۳ جلسه دیگر هم برای بازنشستگان عزیز برگزار خواهد شد. آموزش کامپیوتر، حرکات اصلاحی و سلامتی و تندرستی از دیگر کارگاه‌هایی است که با همکاری واحدهای فناوری و درمان برگزار خواهد شد.

آذرپور عنوان کرد: کانون اولین چراغ در برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی و ورزشی را روشن کرد و اگر به نتیجه خوبی برسیم حتما در استان‌های دیگر هم برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد