×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری پیاده روی خانوادگی از سوی کانون آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمانی اولین برنامه پیاده روی توسط کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی با حضور جمعی از همکاران سردفتر و دفتریار و خانواده های آنها در روز جمعه مورخه ۲ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۷ صبح و در تفرجگاه ائل‌باغی تبریز برگزار شد.

محمود حسن زاده ریاست کانون سردفتران و دفتریاران استان آذربایجان شرقی با تشریح برنامه های ورزشی و رفاهی کانون استان بر استمرار ورزش همگانی تاکید کرده و برگزاری تورهای گردشگری در داخل و خارج استان را از جمله برنامه‌های کانون دانسته واظهارداشتند که بعد از بررسی جوانب و قطعیت موضوع مراتب اطلاع رسانی خواهد شد.

مرتضی مشهدی حمایت هیئت مدیره از برنامه های رفاهی و ورزشی کانون رامورداشاره قرارداده، حمداله حاتم زاده بخشایش با بیان مصوبه هیئت مدیره مبنی بر تقدیر از فرزندان سردفتر و دفتریاری که حائز رتبه های برتر در آزمون های سراسری شوند توسعه ورزش همگانی را با توجه به استرس و دشواری‌های فعالیت دفاتر اسناد رسمی ضرورتی انکارناپذیر دانست.

جلال خداویردی زاده مسئول کمیسیون رفاهی و ورزشی کانون اجرای قریب الوقوع تفاهمنامه استخر میرداماد تبریز برای همکاران متقاضی و تشکیل تیم فوتسال جهت حضور در مسابقات سراسری کانون های کشور را از جمله اقدامات کمیسیون مربوطه عنوان کرده واشرف نصیری با ابراز رضایت از برگزاری ورزش همگانی و اجرای تفاهمنامه استخر برای بانوان متقاضی تداوم و توسعه برنامه های رفاهی و ورزشی را از جمله مطالبات بانوان سردفتر و دفتریار قلمداد کرده و مورد تاکید قرار داد.

قابل ذکر است بعد از اجرای برنامه پیاده‌روی و صرف صبحانه مسابقه‌ای فی مابین فرزندان حاضر در مراسم صورت گرفت و به رسم یادبود هدایایی از طرف کانون برای آنها اهدا گردید.

 

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد