×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تبریک خندانی به بازنشستگان و خانواده بزرگ سردفتران، دفتریاران و کارکنان دفاتر و کانون های کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، ۲۵ ذی الحجه مصادف با نزول آیه «هل اتی» در سوره «الانسان» در کشور ایران بعنوان روز بازنشستگان و تکریم از خانواده نامگذاری شده است. بنا به روایات، نزول این آیه قرآن در ستایش از حضرت علی و حضرت فاطمه(ع) است که بخاطر نذرشان، سه روز روزه گرفتند و هنگام افطار، غذای ساده خویش را به مسکین و یتیم و اسیر، ایثار کردند و خود با آب افطار نمودند.

به همین مناسبت علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در پیامی به بازنشستگان و خانواده های محترم سردفتران، دفتریاران و کارکنان دفاتراسناد رسمی و کانون های سراسرکشور این روز را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

در نگرش متعالی قرآن کریم، جایگاه معنوی خانواده به عنوان کانون تربیت و رحمت در پرورش سرمایه‌های انسانی، از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این میان آنچه که بیش از همه به آن سفارش مؤکد شده، جایگاه نهاد خانواده، نقش تربیت در بنیان خانواده و تکریم و حفظ حرمت سالمندان و خردمندان به عنوان بزرگان خانواده و اجتماع بوده است. 

نقش خانواده دفاتر اسناد رسمی در ایجاد امنیت روانی و سلامت قضایی کشور بی تاثیرنیست. در جامعه دفاتر اسناد رسمی همسران، مادران و فرزندان نقش به سزایی در آرامش روحی و روانی سران دفاتر و کارکنان دفاتر اسناد رسمی ایفا می کنند و این عشق و همدلی در برخورد با مردم و ارائه خدمات ثبتی کاملا مشهود است.

همچنین حضور بازنشستگان دفاتر اسناد رسمی در کنار کانون ها همانند سایه پدر برخانواده تاثیرگذاشت. کانون سردفتران و دفتریاران تلاش خود را می کند تا بتواند از نعمت و عزت کاتبان بالعدل به درستی بهره برده و قدردان زحمات این عزیزان در تاریخ دفاتر اسناد رسمی ایران باشد.

اینجانب به نمایندگی از تمامی سردفتران، دفتریاران، کارکنان و کانون ها و جوامع سردفتری این روز را به خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی به ویژه بازنشستگان عزیز تبریک عرض می نمایم.

 

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد