×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
جلسه عمومی کانون کرمانشاه با مدیرکل ثبت اسناد و سران دفاتر برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، جلسه عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمانشاه با حضور «سجاد حسن پور» مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، و جمعی از سردفتران، دفتریاران و پرسنل دفاتر اسناد رسمی استان برگزار شد.

«سیدمجید حبیبی» رئیس کانون استان و نایب رئیس شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور، طی سخنانی به اختصار گزارشی از عملکرد دومین دوره هیات مدیره ارائه کرد.

در ادامه، حسن پور مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، مطالبی را در خصوص حوزه دفاتر اسناد رسمی از جمله مسئله برون سپاری برخی از خدمات ثبتی و افزایش حق التحریر بیان کرد و در پایان به پرسش های اعضای جلسه پاسخ داد.

بخش پایانی این جلسه به پرسش و پاسخ اختصاص داشت و شیخ صمد نریمانی، سردفتر ۱۱۴ کرمانشاه هم مطالبی درباره مشکلات حوزه دفاتر اسناد رسمی ارائه داد.

گفتنی است؛ در این جلسه معاون امور اسناد، یاسر ملکی مسئول حفاظت اطلاعات اداره کل ثبت، اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان، تورج مرادی سرپرست اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ثبت استان، مجتبی صیادیان و بهنام آگاهی از بازرسین ثبت،جمعی از کارشناسان حوزه ثبت و سران دفاتر، دفتریاران و کارمندان دفاتر حضور داشتند.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد