×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خندانی: ۱۴۰۳ سال تحول در حوزه سردفتری و کانون خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی، رئیس کانون در دیدار نوروزی با کارکنان کانون سردفتران و دفتریاران با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: سال گذشته با تمام سختی‌ها و شیرینی هایش گذشت، امیدوارم سال ۱۴۰۳ سالی پر از خیر، برکت و سلامتی برای همه مردم ایران به خصوص همکاران عزیزم؛ سردفتران، دفتریاران و کارکنان کانون باشد.

وی افزود: تصمیمات کشوری از جمله طرح‌ها و لوایحی که در حوزه سردفتری مطرح می‌شود، تاثیری مستقیم بر کانون سردفتران و دفتریاران می‌گذارد، امیدوار هستیم امسال اتفاقات خوبی در این صنف رقم بخورد و شاهد تغییر و تحول مثبت در کانون باشیم.

خندانی تصریح کرد: از تمامی کارکنان شاغل در کانون سردفتران و دفتریاران می‌خواهم تغییر و تحولی در ارائه خدمات به همکاران سردفتر و دفتریار ایجاد کنند تا خدمات به بهترین شکل ممکن و در سریع‌ترین زمان ارائه شود. به ویژه آنکه در تکریم ارباب رجوع که خانواده عزیز و محترم سردفتران و دفتریاران هستند نهایت دقت و خدمت انجام شود.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به طراحی و رونمایی از سکو (پلتفرم) کاتب گفت: ۱۴۰۳ حتما سال تغییر و تحول در حوزه سردفتری خواهد بود، پلتفرم کاتب نه تنها در دفاتر اسناد رسمی بلکه در نحوه کار و ارائه خدمات کانون نیز تغییر ایجاد خواهد کرد و همکارانم به زودی آثار و نتایج آن را خواهند دید.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد