×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دستور مدیرکل ثبت اسناد سیستان و بلوچستان؛ به زودی بازرسی الکترونیکی تلفیقی از دفاتر اسناد رسمی آغاز می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دومین جلسه سالیانه اعضای هیات مدیره کانون سیستان و بلوچستان با مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد.

در این دیدار «مصطفی فرزانجو» رئیس کانون استان با بیان مسائل صنفی، مشکلات و موانع موجود، بویژه در بحث اختبار و کارآموزی پذیرفته شدگان جدید، خواستار تعامل بیشتر اداره کل در این موضوع شد.

وی افزود: از ابتدای حضور بنده در کانون استان، با بررسی و آسیب شناسی؛ اهداف، برنامه کلی و پیش رو سالیانه را در ابتدای سال مورد تصویب قرار داده و براساس آن عمل کرده ایم.

رئیس کانون سیستان و بلوچستان با تشکر از اعضای هیات مدیره استان به خاطر همراهی، تعامل و مساعدت، گزارشی از عملکرد شش ماهه کانون استان ارائه کرد.

وی با اشاره به صعود تیم فوتسال کانون برای اولین بار در مسابقات کشوری، با تشریح عملکرد حوزه ورزش، بیمه و درمان، آموزش و پژوهش، نظارت و بازرسی، مجموع عملکرد نیم سال اول کانون را مطلوب دانست.

عضو هیات مدیره شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور با اشاره به دیدار ابتدای سال اعضای کانون با مدیرکل ثبت اسناد استان، درباره موضوع بازرسی، گفت: پیشنهاد می کنم بازرسی تلفیقی از دفاتر اسناد رسمی به شکل الکترونیک انجام شود.

وی با اعلام آمادگی و بیان محاسن و مزایا، خواستار بازرسی الکترونیکی تلفیقی با بازرسان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان شد.

فرزانجو همچنین با توجه به اتمام دوره هیات مدیره، آمادگی کانون را جهت برگزاری انتخابات اعلام کرد.

در ادامه این دیدار، ابراهیمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با ابراز خرسندی از تعامل و مساعدت کانون در راستای سیاست های سازمانی، ارائه گزارش و برنامه ریزی سالیانه کانون را از ابداعات این دوره بر شمرد و نتیجه آن را موفقیت کانون سیستان و بلوچستان بین کانون های استانی دانست.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با تشکر از اعضای هیات مدیره، ضمن بررسی مسایل و مشکلات صنفی مربوط به اداره کل، از پیشنهاد ارائه شده در خصوص بازرسی الکترونیک تقدیر و دستور لازم را جهت رفع موانع بازرسی الکترونیکی تلفیقی صادر کرد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد