×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دومین جلسه شورایعالی | پیش نویسِ تعرفه حق التحریر دفاتر در سال۱۴۰۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دومین جلسه هیات مدیره شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتران و دفتریاران روز یک شنبه ۲۴ اردیبهشت در تهران برگزار شد.

مصطفی سرخیل سخنگوی شورایعالی در گفتگو با سایت خبری کانون سردفتران و دفتریاران گفت: در این جلسه مقرر شد برنامه مدونی برای فعالیت اعضای این شورا تدوین و بر حفظ اتحاد وانسجام اعضا شورا و تقویت ارتباط این شورا با بدنه خانواده دفاتر اسناد رسمی جهت تحقق اهداف حرفه ای تاکید شد.
همچنین این شورا به هر نحو اعم از حضوری یا مجازی شنونده حرف ها، نقدها، انتقادات و پیشنهادهای همکاران سراسر کشور باشد. سرخیل همچنین اظهار کرد: اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی از دیگر موضوعاتی بود که در خصوص آن بحث وتبادل نظر شد و مقرر شد با صدور ابلاغ کتبی بهارلویی عضو شورا شروع به انجام مقدمات و تشکیل کارگروه های مربوطه شود.
پیگیری و تایید نهایی آئین نامه قانون دفاتر، تبادل نظر در خصوص تدوین وتهیه پیش نویسِ تعرفه حق التحریر دفاتر در سال۱۴۰۳، مکان استقرار اداری شورا، از دیگر موضوعات مطروحه در این جلسه بود.
سرخیل اعلام کرد: که اعضای شورا بر لزومِ بهره مندی از نظرات تشکل‌های مرتبط به دفاتر اسنادرسمی از جمله، بازنشستگان، دفتریاران، بانوان گرامی تاکید کردند و قرار شد نمایندگان این تشکل ها بنا به ضرورت و اقتضا هر زمان از طریق هماهنگی با دبیرخانه شورا در جلسات حاضر و نقطه نظرات خویش را اعلام و مطالبات خود را پیگیری نمایند.
شورای عالی با استقبال از تشکیل کمیته بانوان و استقبال از نظام مند شدن پیگیری مطالبات و امور اختصاصی بعنوان نماینده کشوری بانوان آماده همکاری با این کمیته است.
قابل ذکر است که جلسه شورا با حضور هر دو نماینده کانون تهران تشکیل و ابتدای جلسه آقای خندانی بعنوان رئیس این شورا در خصوص فلسفه تشکیل شورا و روند برگزاری انتخابات اعضای هیئت مدیره شورای‌عالی کانون ها وجوامع سردفتران ودفتریاران کشور در مشهد مقدس با تصریح و تاکید بر رعایت تمام جوانب کار و مقدمات لازم برای یک انتخابات سالم گزارشی مبسوط ارائه نمودند.
به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد