×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دیدار رئیس کانون سیستان و بلوچستان با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام،«مصطفی فرزانجو» رئیس کانون سردفتران و دفتریاران سیستان و بلوچستان با «سرهنگ رضایی» رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرزانجو ضمن تبریک این ایام به بیان مقایسه ای اسناد عادی و رسمی پرداخت و بزرگترین چالش حقوقی فعلی کشور را اسناد عادی دانست.

وی تاکید کرد:  با تعیین تکلیف قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول بیش از نیمی ورودی پرونده های قضایی به دادگستری حذف خواهند شد و این مهم تاثیر زیادی در بهداشت حقوقی قضایی و روانی جامعه و رضایت مندی مردم از باب عملکرد دستگاه قضا خواهد داشت.

در ادامه سرهنگ رضایی رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان نیز ضمن خیر مقدم و تبریک ایام از همکاری و تعامل کانون بسیج سردفتران و دفتریاران و حضور فعال در راستای آگاهی بخشی مسائل حقوقی و ثبتی در میعادگاه نماز جمعه و مساجد قدردانی کرد و با بیان فواید سند رسمی تاثیر آن را نه تنها در بهداشت حقوقی و قضایی بلکه دارای اثرات مثبت از لحاظ اجتماعی و روانی دانست.

در پایان فرزانجو رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان ضمن اعلام آمادگی پیشنهاد برگزاری همایش تبیین فرمان تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص سلب اعتبار از اسناد عادی در معاملات اموال غیر منقول را مطرح کرد که سرهنگ رضایی با استقبال از پیشنهاد ارائه شده، فرمان تاریخی مقام معظم رهبری را چکمانه و فصل الخطاب دانست.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد