×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دیدار نوروزی کانون سیستان و بلوچستان با مدیرکل ثبت اسناد استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران،  دیدار نوروزی هیئت مدیره کانون استان با مدیرکل ثبت و همکاران ثبتی روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه انجام شد.

«مصطفی فرزانجو» رئیس کانون سیستان و بلوچستان در این دیدار با تبریک سال نو و عید فطر، از همراهی اداره کل ثبت و اعضا هیئت مدیره تشکر و گزارشی مشروح از عملکرد یک ساله کانون ارائه کرد.

وی با اشاره به اقدامات مهم و ماندگار کانون سردفتران و دفتریاران، به بیان نقاط ضعف و قوت، همچنین برنامه ریزی برای تقویت این نهاد پرداخت.

رئیس کانون سیستان و بلوچستان، تقویت حوزه آموزش و تحول در آن بویژه در برون سپاری ها، جهاد تبیین جایگاه سند رسمی و سردفتران را از محورهای مهم ۱۲ برنامه جدید کانون در سال جدید عنوان کرد.

در ادامه «محمدرضا ابراهیمی» مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان با تبریک سال جدید و عید فطر، از زحمات و تلاش های اعضای هیئت مدیره کانون تقدیر و از حضور آنان تشکر کرد.

وی با بیان اینکه کانون استان از مجموعه های پویا و هدفمند است، از آسیب شناسی و بررسی عملکرد سال گذشته و ارائه برنامه ریزی و هدف گذاری سال جدید استقبال کرد.

در پایان اعضای هیئت مدیره به بیان نقطه نظرات و مسائل حوزه سردفتری و ارائه راهکار پرداختند که مدیرکل ثبت دستور پیگیری و حل آن داد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد