×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رونمایی از کتاب «مجموعه محشای» کانون سردفتران و دفتریاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مجموعه محشای نظریات مشورتی کمیسیون حقوقی کانون سردفتران و دفتریاران، به انظمام آرای وحدت رویه کانون سردفتران و دفتریاران، در ۴۵ مبحث با گردآوری علیرضا سلیمی نائینی و زینب رجبی توسط انتشارات گنج دانش منتشر شد.

این کتاب ارزشمند مجموعه نظریات مشورتی کمیسیون حقوقی کانون سردفتران و دفتریاران حاصل طرح سوالات مختلف از سوی سران دفاتر اسنادرسمی سراسر کشور، مراجع قضایی و انتظامی، بانک ها و ادارات و بسیاری از اشخاص حقوقی و حقیقی دیگر و درخواست ارائه طریق در تنظیم اسناد و یا درخواست کمک به تفسیر و اجرای بهتر قوانین و مقررات در قالب نظریه مشورتی و نتیجه تشکیل جلسات متعدد و طرح مباحث تخصصی در طول سال های متمادی در دفتر حقوقی و معاضدت قضایی و سایر دفاتر تخصصی کانون است.

در بخش دوم این کتاب مجموعه آراء وحدت رویه کمیسیون وحدت رویه کانون سردفتران و دفتریاران است که به تائید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسیده و لازم الاجراست.

علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در ابتدای این کتاب یاد مرحوم محمد عظیمیان نایب رئیس فقید و مسئول دفتر حقوقی کانون را گرامی داشته و زحمات حمیدآذرپور پیشکسوت دفاتر اسناد رسمی و علیرضا سلیمی نائینی نایب رئیس دور ششم کانون سردفتران و دفتریاران که زحمت گردآوری کتاب را متقبل شدند تقدیر و تشکر کرده است.

این کتاب با حضور رئیس کانون در محل سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از سوی حسن بابایی معاون قوه قضائیه و معاونان و مدیران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور رسما رونمایی شد و طی مراسمی در محل کانون سردفتران و دفتریاران از ناشر این کتاب هم قدردانی به عمل آمد.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد