×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
همایش ۶ دی | کانون چهارمحال و بختیاری|ساختمان جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، محمد علی نظری رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید سردفتران چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۷۰ مترمربع در ۵ طبقه بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه ساختمان در خیابان شهید بهشتی شهرکرد بین کوچه ۲ و ۴ واقع شده است افزود: برای ساخت و تکمیل این ساختمان ۱۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

نظری به نیاز مبرم سردفتران و دفتریاران استان چهارمحال و بختیاری به چنین ساختمانی اشاره کرد و گفت: کلاس‌های آموزشی برگزاری همایش‌ها و اتاق‌های اداری از جمله کاربری‌های این ساختمان است.

وی با بیان اینکه ۹۵ دفتر اسناد رسمی در چهارمحال و بختیاری فعال است که سالانه ۷ هزار خدمت به مردم این استان ارائه می‌دهند خاطر نشان کرد: راه اندازی سامانه آنی ثبت اسناد رسمی تحول بزرگی در کشور ایجاد کرده است.

نظری اظهار کرد: امسال ۱۳۵ سردفتر جدید اسناد رسمی پس از کارآموزی به جمع سردفتران استان افزوده می‌شود.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان بر حمایت‌های ویژه از دفاتر اسناد رسمی تاکید کرد و گفت: بسیاری از سردفتران با مخارج بالای دفاتر خود امکان ادامه فعالیت ندارند و نیاز است دستگاه قضائی از این افراد پشتیبانی کند.

وی خواستار شد به دفاتر اسناد رسمی به عنوان صنف صرف غیر دولتی دیده نشود و از حمایت‌های ویژه بهره مند شود تا بتواند به مردم خدمات بهتری ارائه دهد.

گفتنی است؛ مراسم گرامیداشت شش دی ماه (روز دفاتر اسناد رسمی) و افتتاح ساختمان جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان چهارمحال و بختیاری با حضور “حسن بابایی” رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، “صفدر کشاورز”معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، “علی خندانی” رییس شورای عالی سردفتری کشور و رییس کانون سردفتران و دفتریاران تهران، همچنین با حضور مقامات قضایی استان ازجمله مدیر کل و دادستان مرکز استان، رئیس دادگستری کل استان، نظری رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و اعضای هیات مدیره، مدیر کل و معاونین اداره کل ثبت استان، رئیس بسیج دانشجویی و جمعی از سردفتران و دفتریاران استان برگزار شد.

لازم بذکر است حسن ختام این مراسم با تجلیل از سه سردفتر بازنشسته آقایان کرمی،اسلامی،نوروزی و دفتریار بازنشسته آقای مردانی برگزار شد.

براساس این گزارش، حسن بابایی در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام عالی شهیدان ادای احترام کرد. وی پس از برگزاری مراسم ۶ دی و افتتاح ساختمان جدید با حضور در روستای شهید پرور شیخ شبان، و ادای احترام به شهدای این روستا، میهمان منزل یکی از خانواده شهدا شد و اولین سند زراعی جدید را به آن ها تقدیم کرد. بابایی در ادامه این سفر با حضور در مسجد جامع روستا با مردم و مقامات محلی دیدار  و با آن ها درباره دغدغه های ثبتی و ملکی گفت و گو کرد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد