×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سرخیل: مشکلات سردفتران و دفتریاران در دیدار ۷ ساعته با مسئولین سازمان ثبت مطرح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مصطفی سرخیل، سخنگوی شورای‌عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری کشور از ۷ ساعت مذاکره جدی و مفصل روسای کانون‌ها و جوامع سردفتری کشور با سعادتیان معاونت امور اسناد، هاشمی معاونت فن آوری، الیاسی مدیر کل امور اسناد و سردفتران، اعظمی دادستان انتظامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در روز چهارشنبه عصر در محل کانون سردفتران و دفتریاران مرکز خبر داد.

سرخیل گفت: در این دیدار صمیمی، کلیه مطالبات همکاران سردفتر و دفتریار کشور از زبان روسای کانون‌ها و جوامع قریب به ۳۰ استان کشور مطرح و پیگیری گردید.

وی افزود: موضوع قطعی سامانه‌ها و برنامه های برون رفت از مشکلات سامانه در آتیه نزدیک نیم درصد کاداستر، لزوم اصلاح قانون تسهیل صدور کسب وکار، مرخصی ساعتی سردفتران، وضعیت دادگاه‌های انتظامی استان ها، لزوم اصلاح ماده ۱۳ بازنشستگی، مسائل صنفی بانوان با حضور خدیجه رضاییان مسئول کمیسیون بانوان،شیوه بازرسی‌ها، طرح انتزاع سازمان ثبت، اسناد خودرو، سقف تحریر، افزایش تعرفه‌ها و سایر مسائل مبتلی به از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

سخنگوی شورای‌عالی کانون‌ها بیان کرد: مقرر گردید مصوبات جلسه یاد شده در جهت رفع این مشکل که به سردرگمی ارباب رجوع انجامیده است در اسرع وقت عملیاتی شود. همچنین بدلیل ضرورت اطلاع رسانی سریع و دقیق و کامل اقدامات و پیگیری‌های جلسات شورای‌عالی و مجمع عمومی کانون‌ها و جوامع سردفتری کشور، راه اندازی تارنمای این شورا در دستور کار قرار گرفت وبه اتفاق آرا تصویب شد.

وی افزود: معایب و تبعات منفی انتزاع سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از قوه قضاییه در این جلسه بررسی و تصمیمات مقتضی در این رابطه اتخاذ گردید.

سخنگوی شورای‌عالی کانون‌ها گفت: اعضای هیئت مدیره شورای‌عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری کشور مراتب تقدیر و تشکر خود را از ریاست عالی سازمان ثبت اسناد که دستور تشکیل جلسه مشترک مسئولین سازمان با روسای کانونهای کشوری صادر کرده بودند و منجر به تصمیمات مهمی در حوزه رفع دغدغه‌های همکاران سراسر کشور گردید اعلام داشتند.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد