×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نماینده دوره دهم مجلس: متولیان امر باید فرمان رهبری درخصوص اعتبار سند رسمی را اطاعت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، روح‌الله بابایی صالح، نماینده مجلس دهم و از طراحان طرح «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» با اشاره به لزوم تدوین این طرح گفت: اولویت اصلی و بسیار مهم این طرح جلوگیری از فساد است و منشا اصلی بسیاری از کلاهبرداری‌ها را از بین می‌برد. این طرح باعث می‌شود مالکیت افراد قانونی شود درواقع اگر به تصویب می‌رسید و تبدیل به قانون می‌شد راه و چاه کاملا واضح مشخص و مسیر مالکیت را ریل گذاری می‌کرد.

وی افزود: اجرای این طرح کامل به نفع جامعه و مردم است بنابراین ضرورت دارد حتما به آن پرداخته شود و در اولویت قرار گیرد.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به سخنان رهبری که در سخنرانی تاکید کردند: «مصلحت قطعی کشور و نظام، تصویب نهایی طرح الزام به ثبت سندرسمی اموال غیرمنقول است» بیان کرد: لزوم تصویب این طرح به گونه‌ای است که مقام معظم رهبری ورود پیدا کرده و بر آن تاکید کردند بنابراین متولیان امر باید اطاعت کرده و این طرح را که سال‌هاست بی‌نتیجه مانده به تصویب برسانند تا تبدیل به قانون شود و تکلیف همه در برابر آن مشخص شود.

بابایی صالح گفت: باتوجه به فرمانی که مقام معظم رهبری صادر کردند و هیچکس بالاتر از ایشان وجود ندارد که صلاح کشور و نظام را بداند، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام باید در راستای این موضوع اقدام کنند.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد