×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
همایش ۶ دی| کانون فارس| رئیس کانون سردفتران و دفتریاران فارس: ضرورت بازنگری در قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مراسم بزرگداشت روز دفاتر اسناد رسمی در استان فارس، با حضور «غلامرضا کیانی» مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، احمدی، معاون اداره کل ثبت اسناد، بهنام اکبری، رئیس کانون وکلای دادگستری فارس، مرشدی نائب رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری فارس، رئیس و اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران، جمعی از قضات برجسته، اعضای بسیج حقوقدانان استان و جمع کثیری از سردفتران و دفتریاران استان فارس برگزار شد.

در این مراسم علی آراد، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران فارس با تبریک روز دفاتر اسناد رسمی و خیرمقدم به همکاران درخصوص لزوم بازنگری در قانون تسهیل برخی از مجوزات کسب و کار و اصلاح قانون مذکور در جهت مصالح و منافع مردم تاکید کرد.

وی با تشکر از مواضع و تدابیر مقام معظم رهبری درباره طرح الزام به تنظیم سند رسمی اموال غیرمنقول، بر تسریع در تصویب قانون مذکور با حفظ منافع جامعه تاکید کرد.

همچنین ساجدی، نائب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران فارس با اشاره به آیه شریفه ۲۸۲ سوره مبارکه بقره بر لزوم تنظیم سند رسمی تاکید کرد.

در ادامه این مراسم کیانی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس هم با تبریک روز دفاتر اسناد رسمی درباره اهمیت سند رسمی و توسعه آن در جامعه نکاتی را ارائه کرد.

در پایان مراسم با اهدا لوح یادبود از زحمات دو عضو دفتریار هیات مدیره کانون فارس و جمعی از بازنشستگان تقدیر شد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد