×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
همایش ۶ دی| کانون گلستان| مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان: سند رسمی امنیت قضایی و روانی در جامعه ایجاد می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مراسم گرامیداشت ۶ دی ماه، روز دفاتر اسناد رسمی با حضور آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان و معاونان، اسپانلو؛ دادستان گلستان، رضائیان، مدیرکل اسناد و املاک استان و معاونین اداره کل، رئیس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات و کارشناسان و بازرسان اداره کل و روسای واحد های ثبتی استان گلستان، مسئول حفاظت اداره کل دادگستری، و جمعی از سردفتران و دفتریاران برگزار شد.

در این مراسم ابراهیم اسماعیلی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با تبریک روز دفاتر اسناد رسمی و خیر مقدم به خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی، درباره ویژگی های سند رسمی به عنوان سند برتر توضیحاتی را بیان کرد.

همچنین رضائیان، مدیرکل ثبت اسناد استان، سند رسمی و شفافیت و امانتداری دفاتر اسناد رسمی را از خصایص کاتبین بالعدل عنوان کرد و گفت: سند رسمی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و موجبات ایجاد امنیت و آرامش قضائی، اجتماعی و روانی در جامعه است.

در ادامه این مراسم، آسیایی، رئیس کل دادگستری استان در مورد اهمیت مالکیت اشخاص و نقش دفاتر اسناد رسمی در تثبیت مالکیت مشروع و جایگاه ویژه سند رسمی نسبت به سند عادی توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان مراسم، با اهدا لوح تقدیر از سردفتران و دفتریاران بازنشسته به پاس یک عمر خدمت صادقانه تقدیر شد، همچنین مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان هم با اهدا لوح تقدیر از  زحمات اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران گلستان تقدیر کرد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد