×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پیام تبریک رئیس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی در پیامی هفته قوه قضائیه را به خانواده شهدای قوه قضائیه و شهدای حقوقدان، رئیس قوه قضائیه، معاونان دستگاه قضا، اعضای شورای عالی قضایی، روسای دادگستری ها، دادستان ها، مدیران، کارکنان و ظابطان دستگاه قضایی و خانواده بزرگ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جامعه دفاتر اسناد رسمی تبریک گفت.

متن پیام علی خندانی بدین شرح است:

شهید بهشتی (ره) جمله زیبایی دارد که فرموده اند: اگر شما به حال مردم سودمند واقع شوید، ماندنی خواهید بود.‌ این جمله از زبان مردی گفته شده که رهبرانقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای در موردش گفته اند: «تصور من از آقای بهشتی این است که گناه نمی کرد… البته نمی خواهم در مقام مبالغه بگویم ایشان معصوم تالی تلو معصوم بود اما می خواهم بگویم برخوردش با ماها و ارتباطش با دوستان به طوری بود که گمان گناه را برای او در ذهن معاشرینش خیلی ضعیف می کند و من تصور می کنم ایشان اصلا گناه نمی کرد.»

به راستی که دشمنان ایران برای ضربه زدن و از بین بردن انقلاب اسلامی یک به یک نخبگان و اندیشمندان را نشانه می رفتند. از استاد شهید مطهری، شهید مفتح، شهید اندرزگو تا شهید بهشتی و حتی حضرت آیت الله خامنه ای که در ترور ایشان ناکام ماندند. بدیهی است که عنوان معمار بزرگ دستگاه قضایی انقلاب زیبنده استاد شهید بهشتی است که حضرت امام خمینی(ره) او را یک ملت نامیدند.

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است تا نسل جدید انقلاب با دیدگاه ها، تفکرات و اندیشه های بزرگمردانی مانند شهید بهشتی آشنا شوند. و چه بسیار مسئولان، مدیران، قضات و دادستان هایی در دستگاه قضا این شیوه را دنبال کردند و به گفته شهید بهشتی ماندنی شدند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی هفته قوه قضائیه را به خانواده شهدای قوه قضائیه و شهدای حقوقدان، رئیس قوه قضائیه، معاونان دستگاه قضا، اعضای شورای عالی قضایی، روسای دادگستری ها، دادستان ها، مدیران، کارکنان و ظابطان دستگاه قضایی و خانواده بزرگ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و جامعه دفاتر اسناد رسمی تبریک عرض نموده و از خداوند منان آرزوی توفیق و دعای خیر برای موفقیت و توسعه دستگاه قضایی با هدف خدمتگذاری بیشتر به مردم را دارم.

کانون سردفتران و دفتریاران مفتخر است اعلام کند که به حمدالهی با همکاری و مساعدت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بخشی از خدمات دفاتر اسناد رسمی را با سرعت، دقت و امنیت در بستر فضای مجازی و پلتفرم به شهروندان ارائه خواهد کرد. امید است این خدمات روز به روز افزایش و توسعه یافته و موجب رضایت شهروندان شود.

 

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد