×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گزارش | مسابقات فوتسال کانون‌ها بهتر و حرفه‌ای‌تر از سال قبل

پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران|یادداشت| «حمید آذرپور مدیر کمیته رفاهی و ورزشی کانون | سال ۱۴۰۰ طرح و پیشنهاد برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی سردفتران و دفتریاران کشور پس از برگزاری بیش از ۱۰ جلسه مشورتی و کارشناسی از سوی کمیته رفاهی ورزشی تدوین و حضور رئیس و اعضا هیات مدیره کانون تقدیم شد و پس از تصویب و اصلاحات لازم، جهت اجرا به کمیته رفاهی ورزشی ابلاغ گردید.

سال ۱۴۰۱ ابتدا آیین نامه اجرایی بازی‌ها تنظیم و با دریافت نقطه نظرات ریاست کانون تکثیر و در جلسه هماهنگی که با حضور نمایندگان اعزامی از استان‌های شرکت کننده در تهران تشکیل شد، مطرح و مورد تایید و تصویب قرار گرفت. در اولین دوره این رقابت‌ها ۱۶ تیم از استان‌های خراسان رضوی، تهران، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، لرستان، سمنان، اصفهان، کرمانشاه، مرکزی، البرز، مازندران، گیلان، اردبیل، کردستان، کرمانشاه شرکت داشتند.

تیم‌ها در ۶ گروه ۴ تیمی براساس قرعه جای یافتند و مسابقات خود را در ۴ مرکز استانی اصفهان، ساری، تهران و کرمانشاه انجام دادند. پس از پایان مرحله گروهی که به صورت دوره‌ای برگزار شد، ۲ تیم اول و دوم هر گروه و جمعا ۸ تیم به مرحله حذفی بازی‌ها صعود کردند که مسابقات خود را به صورت رفت و برگشت انجام دادند.

در پایان و پس از گذشت ۸ ماه استان مازندران مقام اول، استان گیلان مقام دوم و استان لرستان مقام سوم را کسب کردند. در مراسم اختتامیه جوایز پیش بینی شده همراه با جام قهرمانی تیم‌های اول تا سوم توسط ریاست کانون به سرپرستان و کاپیتان تیم‌های برتر اهدا گردید.

در دومین دوره این مسابقات و در سال ۱۴۰۲ پس از تایید و تصویب برگزاری بازی‌ها و همچنین استقبال استانها در ارتباط با حضور در این رقابت‌ها، مجددا آیین نامه بازی‌ها با عنایت به رفع نقاط ضعف در دوره اول بازی‌ها، تدوین و جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان ۲۲ تیم داوطلب در خردادماه ۱۴۰۲ در تهران منعقد شد. در این جلسه و پس از بررسی آیین نامه بازی‌ها مراسم قرعه کشی انجام و تیم‌های حاضر با سرگروهی تیم‌های اول تا چهارم دوره اول مسابقات، در ۴ گروه چهار تیمی و ۳ گروه سه تیمی جا گرفتند.

این دوره از مسابقات و به اتفاق آراء حاضرین در جلسه هماهنگی به میزبانی استان تهران پیش بینی گردید طی ۶ هفته گروه مسابقات خود را در ورزشگاه پاس سپه واقع در شهرک اکباتان تهران دنبال داشتند.۲۲ تیم حاضر عبارت بودند از: تهران، کرمانشاه، اردبیل، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، آذربایجان شرقی، آذبایجان غربی، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، گلستان، خوزستان، کرمان، کهگلویه و بویراحمد، گیلان، مازندران، مرکزی، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، قم.

در پایان مرحله مقدماتی که مسابقات آن به صورت دوره‌ای انجام شد از ۶ گروه معین شده و از هر گروه ۲ تیم به مرحله حذفی بازی‌ها صعود کردند. ۱۲ تیم برتر این مرحله عبارتند از: تهران، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران، گیلان، قم، کرمانشاه، خوزستان، اردبیل و لرستان.

در مرحله حذفی و با احتساب قرعه استراحت برای ۴ تیم سیستان و بلوچستان، مازندران، خراسان رضوی و کرمانشاه، مسابقات به صورت زیر و طی ۲ هفته و باحضور ۸ تیم دنبال شد.

قم و اردبیل، فارس و خوزستان، تهران و گیلان، لرستان و آذربایجان شرقی.

پس از مرحله حذفی بازی‌های تیم‌های تهران، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، قم، خراسان رضوی، فارس و کرمانشاه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه یافتند که نتایج کسب شده به شرح ذیل است: مازندران و سیستان و بلوچستان (برنده مازندران)، فارس و خوزستان(برنده فارس)، تهران و گیلان (برنده تهران)، لرستان و آذربایجان شرقی(برنده آذربایجان شرقی) پس از برگزاری مسابقات در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های تهران، مازندران، خراسان رضوی فارس به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که مسابقات این مرحله در تهران و در سالن سرپوشیده ورزشگاه پیام به صورت زیر انجام می شود: فارس و مازندران، تهران و خراسان رضوی.۲ تیم برنده این مرحله به فینال بازی‌ها و ۲ تیم بازنده به مسابقه رده بندی (مقام سوم و چهارم) که از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۴ دی ماه در سالن پیام برگزار می‌شود، راه خواهند یافت. جمعا تا پایان مسابقه نهایی ۴۲ مسابقه برگزار شد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد