×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
افتتاح ۸ نمایندگی اداره ثبت در سیستان و بلوچستان با حضور بابایی/ اعلام آمادگی کانون استان جهت بازرسی تلفیقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مصطفی فرزانجو، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران سیستان و بلوچستان از حضور حسن بابایی، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در این استان خبر داد و گفت: حسن بابایی برای چهارمین بار جهت بازدید از حوزه ثبتی و افتتاح ۸ نماینده ثبتی در استان، به سیستان و بلوچستان سفر کرد. او روز جمعه با هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران سیستان و بلوچستان دیدار داشت که به نمایندگی از همکارانم در سراسر کشور به پاس زحمات او در حوزه سردفتری قدردانی بعمل آوردیم.

وی افزود: در این جلسه مواردی را در حوزه سردفتری مطرح کردیم و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز درخصوص قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار و طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول و آخرین وضعیت این طرح در مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیحاتی را ارائه داد. در این جلسه رئیس کل دادگستری استان حضور داشت.

فرزانجو تصریح کرد: باتوجه به بُعد حاکمیتی پلتفرم، تقاضا کردیم صفر تا صد کار به کانون سردفتران و دفتریاران سپرده شود که او اشاره کرد آنچه مربوط به دفاتر اسناد رسمی است تحویل کانون خواهد شد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران سیستان و بلوچستان گفت: کانون استان باتوجه به تجاربی که دارد، جهت بازرسی تلفیقی اعلام آمادگی کرد و مقرر شد شیوه نامه‌ای نوشته شود تا بازرسی دفاتر توسط همکاران کانون و اداره ثبت اسناد و املاک به صورت الکترونیکی انجام شود که اتفاق بزرگی است. حضور و عضویت کانون در جلسه اختبار و مسائل مبتلابه حوزه سردفتری از موارد دیگری بود که در این جلسه عنوان شد و مورد بررسی قرار گرفت. انشالله آثار و برکت حضور بابایی برای استان نمود پیدا کند.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد