×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تصویر برداری از ۴۵ درصد اسناد دست‌نویس زنجان تمام شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، حسین کاظمی، معاون امور املاک و کاداستر ثبت اسناد و املاک استان زنجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رسمی کردن اسناد قولنامه‌ای گفت: این اقدامات در چند بخش اراضی ملی و موات، اراضی کشاورزی و سندهای روستایی در حال انجام است.

وی گفت: این اقدامات در قالب حدنگاری انجام می‌شود که تاکنون بخش اعظمی از کار پیش رفته و در صورت استقبال متقاضیان، عملیات حدنگاری مناطق باقی مانده املاک شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

معاون امور املاک و کاداستر ثبت اسناد و املاک استان زنجان در ارتباط با تصویر برداری دفاتر دست‌‎نویس نیز گفت: یکی از موضوعاتی که اداره کل ثبت اسناد و املاک استان با جدیت آن را پیگیری می‌کند، اسکن دفاتر است تا حقی از مردم ضایع نشود.

کاظمی با اشاره به اینکه کار تصویر برداری دفاتر در ۷۶ دفترخانه فعال استان انجام می‌شود، تصریح کرد: تاکنون اسکن ۴۵ دفترخانه انجام شده است که حدود ۶۰ درصد دفاتر را شامل می‌شود.

وی افزود: همچنین از کل ۹ هزار و ۳۰۰ پرونده موجود در دفاتر ۴ هزار و ۲۰۰ پرونده تصویر برداری شده که ۴۵ درصد کل دفاتر استان را شامل می‌شود.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد