×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
صادقی: «کاتب» جلوی تقلب و جعل را می‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، حجت الاسلام هادی صادقی، با حضور در غرفه کانون در نمایشگاه رسانه‌های ایران با اشاره به اهمیت پلتفرم کاتب گفت: بدون تردید “کاتب” کار مردم را آسان می‌کند. مردم باید بتوانند از خانه خود با استفاده از موبایل و سکوهای دیجیتالی همه کارهای خود را انجام دهند. ما عقب هم هستیم بنابراین این روند باید سرعت پیدا کند.

وی افزود: تنها این نباشد که مردم فقط چند مدرک بارگذاری کنند یا نوبت بگیرند، باید احراز هویت، کارشناسی در این بستر انجام شود. حتی به نظر من حل اختلاف هم می‌تواند در این بستر انجام شود.

حجت الاسلام صادقی بیان کرد: پلتفرم کاتب می‌تواند جلوی تقلب‌ها و جعل را بگیرد. الحمدلله سازمان ثبت اسناد و املاک در زمینه دیجیتالی کردن خدمات، پیشتاز بوده و خدمات خوبی را به میلیون ها نفر ارائه کرده است، اما هنوز هم راه درازی در پیش داریم.

رئیس مرکز توسعه حل اختلافات قوه قضائیه ضمن تبریک بابت رونمایی از پلتفرتم کاتب گفت: سامانه کاتب کار ارزنده‌ای است که صورت گرفته فقط باید مردم به سرعت با آن آشنا شوند و رسانه‌ها روی آن کار کنند.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: کانون سردفتران و دفتریاران یک کانون بسیار باقدرت از لحاظ علمی است که سابقه بسیار درخشانی دارد. این کانون، جز کانون‌های قدیمی حوزه ثبتی است که می‌تواند در این عرصه‌ها پیشتاز باشد و با ایجاد پیوندی با موسسه‌های دانش بنیان هوشمندسازی کلیه مسائل ثبتی را کاملا برعهده بگیرد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد