×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ثبت ۴۹ بار صعود به قله سبلان توسط دفتریار ۱۹ اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، جلال عالم برای سومین بار در سال ۱۴۰۲ در یک گروه ۱۲ نفری بنام گروه آذردومان اردبیل به سرپرستی استاد شاهرخ به قلل سبلان صعود کرد.

در روایت صعود آمده است: در ساعت ۴ صبح مورخ ۱۲ آبان ۱۴۰۲ در میدان بسیج سوار مینی بوس شدم و بطرف آلوارس سرعین حرکت کردیم و پس از عبور از شهر سرعین بطرف پیست اسکی آلوارس سرعین راه افتادیم و پس از رسیدن به آلوارس مینی بوس بطرف تکله که جاده سخت و صعب‌العبوری دارد و همه جا پوشیده از برف بود راه افتاد.

خلاصه ساعت ۶:۱۵ به تکله رسیدیم و مینی بوس نتوانست به راهش ادامه دهد و توقف کرد و پیاده شدیم و پس از آماده شدن گروه ساعت ۶:۳۰ بطرف قله سلطان ساوالان حرکت کردیم سفیدی برف مناظر بسیار زیبائی بوجود آورده بود.

بعلت برفی بودن راه غیر از گروه ما ۴ کوهنورد از تبریز آمده بودند و ۳ کوهنورد نیز از اردبیل بودند. خلاصه پس از طی مسیر طولانی و صعب‌العبور و گذر از پستی و بلندی ها و پیج و خم های بسیاری که گاهی بعلت برف زیاد طی کردن مسیر سخت ‌و طاقت فرسا بود ساعت ۱۲:۱۵ به قله رسیدیم که پوشیده از برف و دریاچه کلا” یخ زده و قله خلوت بود.

هوا آفتابی و خوب بود و مناظر زیبائی بوجود آمده بودند و قله چهره با صلابتی داشت و پس از انداختن عکس و شکرگزاری و نذر و نیاز ساعت ۱۲:۴۵ بطرف پایین و مینی بوس حرکت کردیم و ساعت ۱۵:۳۰ به مینی بوس رسیدیم و یکبار دیگر خاطره ای زیبا و به یادماندنی به ثبت رساندیم و سبلان زیبا در هر فصلی دیدن دارد و واقعا” زیبا و چشم نواز می باشد و خداوند متعال را بخاطر دادن این همه نعمات و زیبائی ها و سلامتی شاکریم و سر تعظیم فرود می آوریم.

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد