×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حلول ماه مبارک رمضان بر کاتبان بالعدل مبارک | خندانی: لحظه به لحظه کار در دفاتر اسناد رسمی عبادت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی گفت: تقارن بهار طبیعت با بهارقرآن فرصت مناسبی است تا تاملی در نحوه زندگی و مسیر طی شده خود داشته باشیم. خداوند متعال آدمی را برای عبادت آفرید و چه عبادتی زیباتر و نیکوتر از خدمت به خلق و خشنودی خدای متعال می تواند باشد.

وی افزود: الحمدلله که جامعه دفاتر اسناد رسمی چه در کسوت سردفتری، دفتریاری و چه در کسوت کارکنان دفاتر و کانون ها در سراسرکشور همیشه و در همه حال در حال خدمت به مردم بودند و هستند و چه زیباست که بلندترین آیه قرآن کریم نشان افتخاری بر سینه این عزیزان می باشد. خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی در طول بیش از ۹۰ سال خدمت صادقانه و عاشقانه چیزی جز اعتبار و عزت در نسل های گذشته تا امروز نداشتند و امیدواریم این اعتبار خدمت و اعتماد عمومی که همه به برکت نگاه و الطاف حق تعالی است توشه ای برای آخرت شان باشد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اظهار کرد: لحظه به لحظه کار در دفاتر اسناد رسمی عبادت است چراکه این قشرفرهیخته و نخبه جامعه، بی منت مردم را به حقوق ثبتی خود آشنا کرده و از مال و اموال، تعهدات، توافقات و اعتبار شهروندان از طریق کتابت همراه با عدل و اجرای قوانین حقوق ثبتی  پاسداری می کنند.

خندانی از خداوند متعال برکت، عزت و کرامت از سوی پروردگار را در ماه نعمت برای خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی کشور مسئلت خواست.

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
  1. مهدی سجادی‌فر

    با درود، قطعاً همین‌طور است که جناب خندانی بیان کردند؛ چراکه دفاتر اسناد با تنظیم سند رسمی، نقش بی‌بدیلی را در جهت قضا و شفاف‌سازی روابط حقوقی و مالی و جرم‌زدایی ایفا نموده و با نظم‌بخشی به معاملات و تثبیت و تحکیم روابط حقوقی و نجات جامعه از گرفتاری‌های ناشی از اسناد عادی به خلوت کردن دادگاه‌ها کمک شایانی نموده و امنیت و آرامش حقوقی و قضایی جامعه را تأمین می‌نمایند؛ لذا بااین‌همه تأثیرات شگرفی که سند رسمی در جامعه دارد عبادت خواندن کار کاتبین‌بالعدل (که قاضی صلح هم به ایشان اطلاق می‌گردد) ازقضا بسیار هم بجاست.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد