×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
عکس| دادستان انقلاب از بانوان دفاتر اسناد رسمی سیستان و بلوچستان تجلیل کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در ابتدای دیدار مصطفی فرزانجو رئیس کانون استان میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر و زن را به همکاران تبریک گفت و ضمن خیر مقدم به دادستان و مدیر کل ثبت با بیان اینکه ارتقای توسعه سند رسمی موجب کاهش ورودی پرونده قضایی و بهداشت حقوقی جامعه خواهد شد به تبیین جایگاه دفاتر اسناد رسمی و بیان چالشهای این حوزه و مشکلات همکاران اشاره کرد.

وی بر پیشنهاد تشکیل شعبه اختصاصی جهت رسیدگی به پرونده های همکاران دفاتر اسناد رسمی موضوع مجازاتهای جایگزین در باب فرهنگ سازی موضوعات ثبتی و اسناد رسمی و حقوقی به ویژه استفاده از ظرفیت های بیلبورد شهری و غیره را ارائه کرد که مورد استقبال دادستان قرارگرفت.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران سیستان و بلوچستان گفت: کانون استان آمادگی خود را جهت اخذ هرگونه نظر مشورتی و آموزشی متقابل در موضوعات ثبت اسناد و املاک و دفاتر اسناد رسمی اعلام می دارد.

در ادامه محمد شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن از خدمات دفاتر اسناد رسمی تقدیر نموده و اهمیت اجرایی شدن الزام به تنظیم سند رسمی و توسعه آن را در بهداشت قضایی و حقوقی جامعه و رضایت مندی مردم یادآور شد.

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان هم با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن با تشریح وضعیت استان با توجه به وسعت و پراکندگی از مجموعه دفاتر و فعالیت خوبی که انجام شده قدردانی کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد