×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فرهادی: جمع آوری ۲۷ میلیارد از سوی ستاد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد داشتیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، سرهنگ بهزاد فرهادی، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در مراسم گلریزان به مناسبت هفته بسیج که در کانون برگزار شد، گفت: یاد شهدای اسلام، دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، جبهه مقاومت به ویژه شهید بزرگوار قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارم. هفته بسیج را به همه مسلمانان تبریک عرض می‌کنم. روز اول هفته بسیج به نام جهاد خدمت نامگذاری شده است که امروز به همین مناسبت این مراسم را برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج کلید طلایی نظام است. بسیج کاملا ورزیده و آب دیده در تمام میادین و صحنه‌های سخت جهان حضور داشته است و در گام اول انقلاب در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی، نقش آفرینی کرده است.

فرهادی تصریح کرد: رویکرد بسیج در گام دوم انقلاب جهاد خدمت است. سازمان بسیج حقوقدانان در راستای جهاد خدمت و به اطاعت از منویات مقام معظم رهبری و تحقق نهضت خدمت مومنانه با رویکرد کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها ستاد آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را در بهمن سال ۱۳۹۹ راه اندازی کرد و تا امروز مبلغ ۲۷ میلیارد تومان توسط این ستاد جمع آوری و به زندانیان کمک شده است. نقطه قوت این ستاد تلاش در جهت صلح و سازش است درواقع محور اصلی ما این است که طرفین به صلح برسند و از ورود فرد به زندان جلوگیری شود. در این زمینه ۱۴ میلیارد تومان کمک شده است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان در پایان تاکید کرد: امروز که اینجا جمع شدیم یک لیست ۲۰ نفره از زندانیان جرائم غیرعمد داریم که انشالله با کمک عزیزان حاضر در جمع آزاد شوند و خانواده‌های آنان را خوشحال کنیم.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد