×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
معاون دادستان تهران به ضرورت مشارکت بسیج حقوقدانان در اشتغال زندانیان جرائم غیرعمد تاکید کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، « حجت الاسلام و المسلمین احمدعلی فیروجایی» در جشن گلریزان سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ که به میزبانی کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد، با تشکر از همه خیرین، اظهار کرد: همت این جمع برای آزادی زندانیان مشمول این روایت معتبر منتسب به پیامبر است که «مَنْ أَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِأُمورِ الْمُسْلمینَ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»، «هر کسی که، صبح کند و اهتمامی به امور مسلمانان نداشته باشد، مسلمان نیست » اگر کسی امروز دلش برای غزه نتپد و حتی برای زندانیان که ۹۹ درصد آن ها مسلمان و شیعه هستند ناراحت نباشد، مسلمان نیست.

وی با اشاره به فعالیت های بسیج حقوقدانان در برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان در سال های اخیر، گفت: میزان مبلغ و عدد آن اهمیت ندارد چرا که مشارکت افراد و همدلی آن ها برای یاری رساندن به هم نوع ارزشمند است.

فیروزجایی تصریح کرد: در سال های گذشته اولویت، مشارکت مادی و در سال های دیگر اهدا سبد معیشت و امروز اولویت ما یاری رساندن به زندانیان پس از آزادی و ایجاد اشتغال برای آن ها است که امیدواریم بسیج حقوقدانان در این زمینه هم به ما کمک کنند.

معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها گفت: بسیاری از وکلا در زندان حضور یافته و وکالت بسیاری از زندانیانی که وسع مالی ندارند را بر عهده می گیرند. در واقع در معاضدت حقوقی به زندانی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

وی همچنین از بسیج حقوقدانان در خواست کرد در حمایت از خانواده زندانیان و ارائه خدمات مشاوره و اشتغال به آن ها هم مشارکت کنند.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد