×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نامه تشکر روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران به کارگردان سریال «زخم کاری»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران نامه ای به محمد حسین مهدویان کارگردان سریال پرمخاطب «زخم کاری» در شبکه خانگی نوشت. در بخشی از این نامه آمده است: توجه حضرتعالی بعنوان کارگردانی جوان که در کارنامه خود فیلم ها و سریال های پرمخاطبی را خلق کرده به موضوعات حقوقی به ویژه خدمات دفاتر اسناد رسمی با هدف آموزش و ارتقای سواد حقوقی به شهروندان حائزاهمیت و قابل تحسین است.

بدیهی است که این نگاه می تواند توجه بیشتر تهیه کنندگان و سازندگان فیلم و سریال در ایران را به خود جلب کند. چراکه متاسفانه در بسیاری از سریال ها و فیلم های سینمایی موضوعات مرتبط با خدمات ثبتی در دفاتر اسناد رسمی به طور نه چندان مطلوب نمایش داده می شود. جناب آقای مهدویان، در سکانسی از این سریال پرمخاطب زخم کاری که به تازگی پخش شده است میثم مالکی به همراه مادرش برای انتقال سند مالکیت زمین به دفتر اسناد رسمی مراجعه می کنند. که این نشان از درک و اهمیت شما برای ارتقاء جایگاه سند رسمی دارد تا مخاطب بداند که دفاتر اسناد رسمی مهمترین و تنها مرجع ثبت اسناد رسمی در کشور است.

البته نکته ای در این سکانس مشاهده شد که از باب اطلاع رسانی به حضرتعالی و مخاطبان لازم بود بیان شود و آن اینکه میثم برای امضای سند به اتاق دیگری رفت و دفتربزرگی که در اختیار سردفتر بود را بعنوان خریدار زمین امضاء کرد. این در حالی است که مدت زیادی این روش ثبت و امضاء اسناد منسوخ شده و امروز تمامی نقل و انتقال و ثبت اسناد رسمی به صورت الکترونیکی و با ثبت اثرانگشت (الکترونیکی) ارائه می شود و دفاتر بزرگ دستنویس با اقدام کانون سردفتران و دفتریاران در کل کشور تصویر برداری و بایگانی شده اند.

با این حال روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران آمادگی خود را برای هرگونه مشاوره و همکاری در تمامی سریال ها، فیلم ها و برنامه های رادیو و تلویزیونی اعلام می کند و از کارگردانان و تهیه کنندگانی که به موضوع نقش دفاتر اسناد رسمی و جایگاه سند رسمی ارزش قائل می شوند تقدیر و تشکر می کند.

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد