×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نماینده اردبیل: اجرای سند تحول قضائی سبب احقاق حقوق عامه است

صدیف بدری در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتردان و دفتریاران استان اردبیل اظهار کرد: هفته قوه قضائیه نماد اشاعه عدالت در جامعه و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهشتی پایه گذار دستگاه قضا در کشور است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب دستگاه قضا دستخوش تحولات بسیاری شده است، گفت: سند تحول قضادی که براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری به قوه قضائیه ابلاغ شده است چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و سیاست های کلی نظام در قوه قضائیه است که اجرای آن تا پایان سال ۱۴۰۲ به این قوه ابلاغ شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اجرای شایسته این سند زمینه ساز تحقق حقوق عمه مردم و استقرار حداکثری عدالت در جامعه است که امیدواریم با اجرای کامل آن شاهد تسری حق و عدالت در بین آحاد مردم باشیم.

بدری به جایگاه دستگاه قضا در کشور و استان اردبیل اشاره کرد و گفت: تعامل قوه مقننه با قوه قضائیه در سال های اخیر مناسب و شایسته بوده و در سایه این همکاری ها شاهد تحولات گسترده قضائی و قانونگذاری در کشور بودیم.

وی رسیدگی به پرونده ها در اسرع وقت و کاهش اطاله دادرسی را از دستاوردهای اصلی قوه قضائیه در سال های اخیر اعلام کرد و گفت: اگر در سال های گذشته رسیدگی به یک پرونده بیش از دو سال به طول می انجامید اما امروز با بسترهای به وجود آمده به ویژه در حوزه الکترونیک در قوه قضائیه این زمان به کمتر از دو هفته رسیده است که جای خرسندی دارد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به اقدامات شایسته کانون سردفتران و دفتریاران استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: دفاتر اسناد رسمی استان بازوی پرتوان قوه قضائیه در احقاق حق مردم و تثبیت اسناد متقن هستند که توانسته جلوی تضییع بیت المال را نیز در استان بگیرد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد