×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
همایش ۶ دی| کانون لرستان| استاندار: در توسعه دفاتر اسناد رسمی کیفیت نباید فدای کمیت شود!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، آیین نکوداشت ویژه روز دفاتر اسناد رسمی درعصرگاه ۶ دی در استان لرستان برگزار شد.

این مراسم با حضور سردفتران و دفتریاران استان لرستان، زیویار؛ استاندار، احمدی؛ فرماندار، شاهون وند؛ دادستان و جمعی از قضات استان، کاظمی؛ سرپرست اداره کل ثبت استان، نجفوند؛ مدیر ثبت اسنادواملاک خرم آباد، مدیران ثبت شهرستان ها، اعتماد؛ معاون ثبت اسناد استان، امرایی؛ معاون ثبت املاک، بهاروند؛ رییس بازرسی ثبت استان و تعدادی از کارشناسان اداره کل برگزار شد.

علی نصرت ندری، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران لرستان ضمن خوشامدگویی و تبریک روز۶ دی باتوجه به مشکلات دفاتر اسنادرسمی، افزایش بی رویه سردفتران جدید در استان و کاهش صلاحیت برخی از خدمات دفاتر رسمی همچون گرفتن سند خودرو از دفاتر و… اشاره کرد.

کاظمی، سرپرست اداره کل ثبت استان نیز در سخنانی ضمن تبریک به سران دفاتر و دفتریاران به کارمندان دفاتر اسناد رسمی که مهره اصلی دفاتر هستند تبریک گفت و مشکلات موجود در حوزه دفاتر اسنادرسمی را برشمرد.

فرهاد زیویار، استاندار، در مراسم بزرگداشت روز دفاتر اسناد رسمی با بیان اینکه منبع شغل ثبت اسناد رسمی کتاب خدا و قرآن مد نظر قرار داده شده است‌، اظهار کرد: شغل ثبت اسناد پیشینه‌ای بیش از صد سال دارد که امروز تبدیل به یک درخت تناور شده است.

زیویار به مهم‌ترین مقوله‌ها در این شغل اشاره کرد و گفت: جهت مبنایی و فهوایی آن یعنی قرآن، تاثیرات آن در زندگی مردم و سلامت کاری مهم‌ترین مقوله‌های مورد تاکید این شغل هستند.

استاندار لرستان اظهار کرد: اگر می‌خواهیم موردی به عنوان دستاورد از شغل دفاتر ثبت اسناد کسب کنیم به نقش آن در اشتغال می‌رسیم.

وی تصریح کرد: برای توسعه این شغل باید حساسیت‌های آن ازجمله آموزش‌ها و تجربیات حاصل از قبل را مدنظر قرار داد.

زیویار تاکید کرد: در توسعه شغل دفاتر اسناد رسمی نباید کیفیت را فدای کمیت کرد و باید به انجام دقیق و کم نقص کار بیشتر توجه کرد.

استاندار لرستان ضمن تمجید از زحمات جامعه دفاتر اسناد رسمی استان، گفت: باید به خاطر تجربیات گرانبهایی که زحمتکشان این کار به لحاظ علمی و عملی حاصل کرده‌اند برای دست اندرکاران آن احترام قائل باشیم.

در انتهای مراسم از تیم فوتسال کانون و عباداله کاکایی دفتریار دفتر۲۷ برای کسب مقام شطرنج و از بانوان سردفتر به مناسبت روز زن و مقام مادر تقدیر بعمل آمد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد