×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گزارش مشروح جام فوتسال کانون| «کرمانشاه» و «لرستان» از مرحله B صعود کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، رقابت های فوتسال جام سردفتران و دفتریاران میان تیم های کانون های سردفتران و دفتریاران ۱۶ استان کشور از ۶ مردادماه ۱۴۰۱ با بازی دو تیم اصفهان و کرمان به میزبانی کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان به همت واحد رفاهی کانون سردفتران و دفتریاران آغاز شد. لازم به ذکر است که در این بازی ها استان هایی که آمادگی نداشتند یا تیم فوتسال تشکیل نداده بودند امکان حضور پیدا نکردند.

 

*دسته بندی گروه های فوتسال جام سردفتران و دفتریاران کشور*


گروه A 

اصفهان

کرمان

فارس

سیستان و بلوچستان


گروه B

لرستان

کرمانشاه

کردستان

البرز


گروه C

تهران

سمنان

مرکزی

خراسان رضوی


گروه D

مازندران

گیلان

خوزستان

اردبیل


*گزارش و نتایج بازی ها*


*گزارش بازی گروه A| *اصفهان و کرمان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام سردفتران و دفتریاران راه یافتند

بر اساس این گزارش در گروه A که در تاریخ ۶ و ۷ مرداد در سالن باران اداره آبفای اصفهان برگزار شد. در دیدار اول تیم های فوتسال کانون اصفهان و کرمان به مصاف هم رفتند که به تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در بازی دوم استان فارس توانست ۷ بر ۲ از سد سیستان و بلوچستان عبور کند و در بازی سوم اصفهان ۳ بر ۱ فارس را شکست داد و سپس در بازی چهارم کرمان ۷ بر ۲ از سید سیستان و بلوچستان گذشت. در روز آخر مسابقات اصفهان با ۵ گل توانست سیستان و بلوچستان را شکست دهد و در بازی آخر کرمان ۲ بر ۱ از سدفارس گذشت و در نهایت اصفهان و کرمان با ۷ امتیاز بعنوان تیم اول و دوم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

*گزارش بازی گروه D| *گیلان و مازندران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام سردفتران و دفتریاران راه یافتند

بر اساس این گزارش در گروه D که در تاریخ ۲۶ و ۲۷ و ۲۸ مرداد در سالن ورزشی پدیده شهر ساری برگزار شد در روز اول مازندران ۳ بر۱ خوزستان را برد و گیلان با سه گل زده و یک گل خورده از سد اردبیل گذشت. در روز دوم اردبیل ۴ بر صفر خوزستان را برد و گیلان هم با ۲ گل بر مازندران پیروز شد. در روز آخر این مسابقات مازندران با یک گل پیروز مسابقه با اردبیل شد و گیلان با ۳ گل از سد خوزستان گذشت و در نهایت گیلان و مازندران توانستند به مسابقات یک چهارم نهایی راه یابند.

*گزارش بازی گروه C| *پس از بازی تهران-خراسان رضوی- مرکزی و سمنان در پایان تیم های کانون سردفتران و دفتریاران مرکز و استان مرکزی به مرحله بعد صعود کردند

قرعه بازی های فوتسال جام سردفتران و دفتریاران به گروه C رسید که نخستین بازی ها در چهارشنبه شب (دوم مردادماه۱۴۰۱) در سالن دانشگاه شهید بهشتی تهران به همت واحد رفاهی کانون پس از افتتاحیه و با حضورمیهمانانی همچون علیرضا سلیمی نائینی نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و گروهی از سردفتران بانو آغاز شد. در ابتدا پس از پخش قرآن و سرودملی کشورمان، علیرضا سلیمی نائینی پیام حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را قرائت کرد و سپس تیم های استان مرکزی و سمنان به مصاف هم رفتند که مرکزی با یک گل حریف خود را شکست داد و تیم تهران و خراسان رضوی پس از مصافی سنگین بدون گل سالن را ترک کردند. بر اساس این گزارش در ادامه مسابقات گروه c در سوم مردادماه با انجام دو بازی پیگیری شد و در بازی اول تیم فوتسال کانون مرکز (تهران) با ۸ گل از سد تیم کانون استان مرکزی گذشت. در دیدار دوم هم خراسان رضوی دو بر صفر کانون سمنان را از مقابل برداشت.

در روز دوم این مسابقات در گروه c تیم کانون مرکز (تهران) با ۴ امتیاز و تفاضل گل بیشتر در صدر جدول ایستاد و بعد از تهران، خراسان رضوی با ۴ امتیاز، تیم استان مرکزی با ۳ امتیاز و سمنان بدون امتیاز در رده های دوم تا چهارم جدول قرار گرفتند. همچنین در آخرین روز مسابقات گروه c از ساعت ۹ صبح در سالن ورزشی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد و تیم های تهران و خراسان به مصاف سمنان و مرکزی رفتند. در بازی اول مرکزی به سه گل خراسان رضوی را پشت سر گذاشت و تهران هم با ۴ گل از سد سمنان گذشت.
با نتایج به دست آمده تهران با ۷ امتیاز و مرکزی با ۶ امتیاز به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

*گزارش بازی گروه B| *بازی تیم های فوتسال کردستان، لرستان، البرز و کرمانشاه| تیم های کرمانشاه و لرستان به مرحله نیمه نهایی صعود کردند

مسابقات فوتسال گروه B به میزبانی کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمانشاه و با حضور تیم های کانون کردستان، لرستان و البرز برگزارشد. در روز اول بازی های گروه B مسابقات تیم های کرمانشاه و البرز با سه گل از سد لرستان و‌ کردستان گذشتند. در روز دوم مسابقات تیم های البرز و‌ لرستان به مصاف هم رفتند. در این بازی لرستان در دقیقه آخر بازی دو گل به حریف زد و با نتیجه سه بر یک البرز را مغلوب کرد.‌ در بازی دوم کرمانشاه به مصاف کردستان رفت و هفت بر صفر حریف خود را در هم کوبید. مسابقات فوتسال جام سردفتران و‌دفتریاران در گروه B امروز جمعه یازدهم شهریورماه با برگزاری دو‌ دیدار به پایان رسید. با نتایج به دست آمده، کرمانشاه با ۹ امتیاز و لرستان با ۶ امتیاز از گروه B به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند. البرز با ۳ امتیاز در رده سوم و کردستان بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. مهدی سجادی فر

    با سلام، برگزاری این مسابقات حقیقتاً شایسته هزاران تمجید و تحسین است. امیدوارم به‌زودی شاهد برگزاری مسابقات ورزشی در سایر رشته‌های ورزشی محبوب و تسری این امر به سایر کانون‌های کشور نیز باشیم. اینجانب شخصاً از برگزارکنندگان این مسابقات و متولیان امر کمال تقدیر و تشکر رادارم و آرزوی توفیقات روزافزون برای این بزرگواران را دارم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد