×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
آخرین جلسه شورایعالی کانون ها در سال ۱۴۰۲ | «کرمی زاده» مدیر واحد بیمه و درمان کانون شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، صبح شنبه ۱۹ اسفند ماه، نوزدهمین و آخرین جلسه شورایعالی کانون ها و جوامع سردفتری در سال ۱۴۰۲ به ریاست «علی خندانی» برگزار شد.

خندانی در این جلسه از همکارانی که نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده و باعث افزایش مشارکت همکاران در سراسر کشور شدند، تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین انتخاب «مهدی زمانی افشار» به عنوان نماینده منتخب مردم ورامین، پیشوا، قرچک در مجلس دوازدهم را تبریک گفت و از زحمات کمیته پارلمانی و کانون های استانی هم تشکر کرد.

«مصطفی سرخیل» درباره مصوبات این جلسه اظهار کرد: آخرین وضعیت موضوع تعدیل حق التحریر دفاتر اسناد رسمی مطابق آیین نامه اصلاحی قانون دفاتر مصوب ۱۴۰۲ پس از پیشنهاد در کارگروه حق التحریر کانون و ارسال به سازمان ثبت، همچنین سرمایه گذاری های در حال انجام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه از «علیرضا سلیمی» مدیر واحد انفورماتیک کانون برای تشریح آخرین وضعیت اجرایی شدن پلتفرم کاتب دعوت شد.

سرخیل همچینن از تعیین تکلیف احداث مهمانسراهای مشهد، مازندران و تهران ، همچنین از تهیه نامه مشروح و مستدل در تببین آسیب های وارده از طریق قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار توسط کمیته حقوقی شورایعالی و ارسال آن به مراجع ذی ربط خبر داد.

سخنگوی شورایعالی کانون ها و جوامع سردفتری گفت: موضوع آموزش نمایندگان کانون ها در دادگاه های بدوی انتظامی از مباحث ضروری جامعه سردفتری است که در این جلسه هم مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سرخیل از شروع مدیریت واحد بیمه و درمان با مدیریت «سعید کرمی زاده»  عضو و خزانه دار هیات مدیره خبر داد و بیان کرد: نحوه تشکیل مجمع عمومی کانون های کشور در ابتدای سال جدید، مشکلات پارسی پست، رویکرد کانون ها و کمیته پارلمانی در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و اتخاذ تصمیم شد.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد