×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اصلانی خبرداد: تشکیل شرکت سهامی خاص برای جلوگیری از خطر ورشکستگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، محمدرضا اصلانی در پانزدهمین مجمع عمومی شورایعالی کانون ها و جوامع سردفتری با تبریک سال جدید و قبولی طاعات و عبادات اعضا و حاضران در ماه مبارک رمضان و همچنین تبریک به اعضای جدید هیات مدیره شورایعالی گفت: خرسندم از اینکه جامعه بزرگ دفاتر اسناد رسمی به این سطح از بلوغ و تکامل رسیده که برای حل مسائل و چالش ها حوزه سردفتری از خرد جمعی و با رعایت امر شارع مقدس (و امرهم شوری بینهم) در پی حل مسائل و معضلات و سیاست گذاری در حوزه سردفتری باشد.

وی در ادامه گفت: هیئت مدیره اعتقاد راسخ بر فعالیت در ۲ حوزه سرمایه گذاری و انفورماتیک دارد.

نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در ادامه افزود: با توجه به قانون صدور تسهیل مجوز های کسب و کار، وضعیت بیمه و بازنشستگی کانون و صندوق با مخاطره جدی مواجه است و برای تعدیل این اثر سوء مجبوریم به سمت سرمایه گذاری برویم و صندوق را از خطر ورشکستگی نجات دهیم.

اصلانی تاکید کرد: هیئت مدیره هم با جدیت تمام و با اتحاد کامل این موضوع را پیگیری می کند، هر چند شاید در مصادیق سرمایه گذاری اختلاف نظر داشته باشند اما در نفس موضوع همه هم نظر هستند.

نایب رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در خصوص روند این سرمایه گذاری گفت: جمع بندی به این شکل است که یک شرکت سهامی خاص ایجاد کنیم و در قالب آن کار سرمایه گذاری انجام دهیم ضمن اینکه خود هیئت مدیره هم از بحث سرمایه گذاری غافل نمانده و در ۶ماه اخیر که از عمر هیئت مدیر گذشته چند مورد سرمایه گذاری داشتیم و خریدهایی انجام دادیم که کاملا سود آور بوده و ارزش افزوده خوبی داشته است.

اصلانی اضافه کرد: در بحث انفورماتیک هم با توجه به تحولات اجتماعی باید خودمان را با این پیشرفت ها منطبق کنیم و در این بخش هم اعضای هیئت مدیره معتقدند که هر آنچه لازم است هزینه کنیم و امیدواریم از این طریق هم درآمد داشته باشیم.

وی در مورد روند کار در ایجاد پژوهشگاه کانون اظهار کرد: هیات موسس و اساسنامه پژوهشگاه کانون تعیین و تدوین و در حال اخذمجوزهای لازم هستیم. همچنین بخشی از طبقات ساختمان مجاور دفتر مرکزی کانون مرکز هم برای آغاز فعالیت پژوهشگاه تجهیز شده است.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد