×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
عکس| انعقاد تفاهم نامه همکاری کانون سردفتران و دفتریاران با فدراسیون والیبال ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در راستای ایجاد فضای همکاری مشترک آموزشی و ورزشی، تفاهم نامه همکاری توسط «علی خندانی» رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و «وحید مرادی» رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران امضاء شد.

در این مراسم حمید آذرپور مدیر واحد رفاهی-ورزشی کانون، مهدی عاشقی میلانی سرپرست تیم والیبال آقایان و برخی از سرپرستان هیات های ورزشی کانون حضور داشتند.

توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی- ورزشی همچنین مشاوره های حقوقی با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های طرفین از اهداف این تفاهم‌نامه است.

در بخشی از مفاد تفاهم نامه آمده است: کانون سردفتران ودفتریاران کشور بر اساس رسالتی که در مقوله ورزشی عهده دار است، با همکاری و همیاری ارگان ها و نهادهای ورزشی کشور، قصد بر آن دارد تا با ایجاد فضائی مملو از شادابی و سلامت بدین مهم جامه عمل بپوشاند.
تنظیم و تدوین تفاهم نامه های فی مابین این کانون و مراکز ورزشی منجمله مدیران و رؤسای گرامی فدراسیونهای ورزشی کشور از جمله این تصمیمات است که امید داریم در پرتو عنایات الهی و مساعدت مدیران ورزش کشور در این امر نتیجه مطلوب حاصل آید.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد