×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پیشنهاد ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در محل نماز جمعه و مساجد سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، بمناسبت ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مصطفی فرزانجو رئیس کانون سیستان و بلوچستان با مسئول سازمان بسیج حقوقدانان سپاه سلمان این استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرزانجو باتبریک هه فجر گفت: دفاتر اسناد رسمی نقش مهمی در بهداشت قضایی و حقوقی جامعه داشته و پیوند آنان با مردم با توجه به فلسفه وجودی دفاتر ناگسستنی است. در دفاتر اسناد رسمی روزانه چندین ساعت خدمات مشاوره ای رایگان انجام می شود که در واقع مصداق حدیث نبوی زکوه العلم نشره است.

مسئول کانون بسیج سردفتران و دفتریاران استان هم در ادامه آمادگی دفاتر اسناد رسمی را جهت ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در محل نماز جمعه و مساجد سطح شهرستان ها اعلام کرد.

مسئول بسیج حقوقدانان سپاه سلمان استان با تبریک ایام اله دهه فجر از حضور و تعامل ریاست کانون قدردانی و دفاتر اسناد رسمی را بعنوان بازوان دستگاه قضایی بر شمرده و تقویت آنان را موجب رضایتمندی مردم دانست.

سرهنگ رضایی با استقبال از پیشنهاد کانون استان خدمات مشاوره ای رایگان را علاوه بر زکات علم نوعی از جهاد تبیین مورد تاکید امام خامنه ای دانست و دفاتر اسناد رسمی را در این زمینه پیشگام توصیف کرد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد