- ویژه نامه کانون
- درباره ما و تماس با ما
- جشنواره سفره هفت سین دفاتر اسناد رسمی ایران
- مسابقه قرآنی قرآن و عترت ویژه خانواده دفاتر اسناد رسمی کشور
- اخذ امضای الکترونیک همراه کانون سردفتران و دفتریاران
- «روزنامه دیواری» کانون سردفتران و دفتریاران
- بازتاب فرمان رهبرانقلاب در مورد الزام به ثبت رسمی اسناد
- رادیو «کاتب»
- ماهنامه
- Notary Search
- Notary Registry View
- مراکز درمانی طرف قرارداد کانون سردفتران و دفتریاران
- همه چیز در مورد کاتب | پلتفرم کاتب چیست؟
- روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران | برندگان جشنواره نوروزی۱۴۰۳
true
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، ایده ایجاد پژوهشگاه کانون سردفتران و دفتریاران در سال ۱۳۹۹ از سوی رئیس کانون و دفترآموزش و پژوهش مطرح شد و قرارشد اساسنامه این پژوهشگاه با هماهنگی وزارت علوم تدوین و از سوی این وزارتخانه تائید شود.
جلسات متعددی در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تشکیل شد و بالاخره اساسنامه آن نهایی و تدوین شد و یک نسخه برای مطالعه به دفتر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال شد. بر اساس مقررات باید این پژوهشگاه دارای محل اجرا (دفترکار) باشد که این اقدام هم در محل ساختمان شماره ۲ تعیین شد.
الزام بعدی برای تائید نهایی وزارت علوم (تاسیس و راه اندازی پژوهشگاه) تامین نیروی انسانی متخصص و پژوهشگر با ضوابط مورد قبول وزارتخانه بود که فراخوانی از سوی دفتر آموزش و پژوهش کانون سردفتران و دفتریاران اعلام شد و در نهایت حدود ۱۴۰ نفر متقاضی فعالیت در این پژوهشکده شدند که مدارک و رزومه آنها به هیات مدیره ارسال شد.
برای رسیدگی به رزومه های ارسالی کارگروه ویژه ای تشکیل شد و نخستین جلسه آن به ریاست علی جلیلیان و آقایان حبیبی مظاهری، عزیزی مرادپور و سعیدی (از سردفتران اسناد رسمی) تشکیل شد.
بر اساس این گزارش، در این جلسه تعدادی از پرونده های وارده مورد بررسی قرارگرفت.
علی جلیلیان عضو هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران (رئیس دانشگاه علمی کاربردی و مدیر دفتر آموزش و پژوهش کانون) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران گفت: زمان بررسی پرونده ها تا پایان مرداد تا اواسط شهریور به پایان می رسد و پس از آن نتیجه به متقاضیان اعلام می شود.
true
true
https://notary-news.ir/?p=5644
true
true