×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تاسیس پژوهشگاه کانون سردفتران و دفتریاران به گزینش پژوهشگر رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، ایده ایجاد پژوهشگاه کانون سردفتران و دفتریاران در سال ۱۳۹۹ از سوی رئیس کانون و دفترآموزش و پژوهش مطرح شد و قرارشد اساسنامه این پژوهشگاه با هماهنگی وزارت علوم تدوین و از سوی این وزارتخانه تائید شود.

جلسات متعددی در سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تشکیل شد و بالاخره اساسنامه آن نهایی و تدوین شد و یک نسخه برای مطالعه به دفتر رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ارسال شد. بر اساس مقررات باید این پژوهشگاه دارای محل اجرا (دفترکار) باشد که این اقدام هم در محل ساختمان شماره ۲ تعیین شد.

الزام بعدی برای تائید نهایی وزارت علوم (تاسیس و راه اندازی پژوهشگاه) تامین نیروی انسانی متخصص و پژوهشگر با ضوابط مورد قبول وزارتخانه بود که فراخوانی از سوی دفتر آموزش و پژوهش کانون سردفتران و دفتریاران اعلام شد و در نهایت حدود ۱۴۰ نفر متقاضی فعالیت در این پژوهشکده شدند که مدارک و رزومه آنها به هیات مدیره ارسال شد.

برای رسیدگی به رزومه های ارسالی کارگروه ویژه ای تشکیل شد و نخستین جلسه آن به ریاست علی جلیلیان و آقایان حبیبی مظاهری، عزیزی مرادپور و سعیدی (از سردفتران اسناد رسمی) تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه تعدادی از پرونده های وارده مورد بررسی قرارگرفت.

علی جلیلیان عضو هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران (رئیس دانشگاه علمی کاربردی و مدیر دفتر آموزش و پژوهش کانون) در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران گفت: زمان بررسی پرونده ها تا پایان مرداد تا اواسط شهریور به پایان می رسد و پس از آن نتیجه به متقاضیان اعلام می شود.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد