×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خندانی: تیم فوتبال کانون باید به جایگاهی که لایق آن است، برسد/ هیات مدیره حامی حوزه بانوان کمیته رفاهی ورزشی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، جلسه تودیع و معارفه سرپرست تیم فوتبال و تجلیل از مسئول تیم کوهنوردی و شطرنج بانوان با حضور علی خندانی رئیس کانون، احسان صادقیان و سمیرا رفیعی نژاد اعضای هیات مدیره و حمید آذرپور مدیر کمیته رفاهی ورزشی در کانون برگزار شد.

خندانی: در مقوله ورزش تفاوتی میان آقایان و بانوان قائل نیستیم

خندانی با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال گفت: مسابقات برگزار شده کار بسیار بزرگی بود که با کمترین آسیب و مشکل انجام شد. نظمی که در برگزاری مسابقات فوتسال وجود داشت و انگیزه‌ای که در استان‌ها ایجاد شد مرهون زحمات مدیر کمیته رفاهی ورزشی و همکارانش است. بنده هم تا جایی که توانستم همراه با اعضای هیات مدیره که اتفاقا دوستدار ورزش هستند و همیشه حامی بودند، در حوزه مصوبات کمک کردیم تا بودجه لازم اختصاص پیدا کند و مسابقات به خوبی برگزار شود.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با تاکید بر اهمیت فعالیت کمیته بانوان بیان کرد: هیچ تفاوتی بین زنان و مردان در حوزه ورزش وجود ندارد. انشالله فعالیت کمیته بانوان به مرحله‌ای برسد که حداکثر همکاران خانم راضی باشند. متاسفانه در این بخش اقدامات خاصی انجام نمی‌شد اما الان ورزش‌های انفرادی و جمعی راه افتاده که بسیار خوب است و باید ادامه دار باشد. از اعضای کمیته بانوان می‌خواهم هرآنچه لازم دارند را به هیات مدیره بگویند ما از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد و هیچ تفاوتی میان ورزش آقایان و بانوان قائل نیستیم.

وی با اشاره به لزوم رونق گرفتن ورزش کوهنوردی افزود: انشالله کوتاهی‌هایی که در ورزش کوهنوردی رخ داده جبران خواهیم کرد تا این ورزش را به حالت سابق برگردانیم و شور و نشاط مانند گذشته به آن بازگردد. از امروز در هیات مدیره هر آنچه در توان ما باشد حمایت می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود.

خندانی با تاکید بر اینکه تیم فوتبال کانون باید به جایگاهی که لایق آن است، برسد گفت: تیم فوتبال کانون فراز و نشیب‌های بسیار زیادی را سپری کرده است اما در چند سال اخیر با اقدامات بسیار خوبی که انجام شد خوشبختانه رشد چشمگیری داشت و در بین تیم‌های حرف و مشاغل حرفی برای گفتن دارد. آنچه بیشتر از بازی و امتیاز گرفتن اهمیت دارد، اخلاق ورزشی است که تیم ما همیشه رعایت کرده و تاکنون مشکل اخلاقی وجود نداشته است. انشالله در مدیریت جدید به جایگاهی برسیم که لایق فوتبال کانون است.

رئیس کانون تصریح کرد: در هیات مدیره تاکید ما بر این است که از تمام ظرفیت سردفتری استفاده کنیم. الان هم تکرار می‌کنم هرکسی در هر حوزه‌ای می‌تواند به ما کمک کند تا بهتر خدمات رسانی کنیم، از او استقبال خواهیم کرد.

آذرپور: خوشبختانه نگاه هیات مدیره فعلی به مقوله ورزش مثبت است

در ادامه جلسه حمید آذرپور مدیر کمیته رفاهی ورزشی کانون ضمن تشکر از هیات مدیره گفت: خوشبختانه نگاه این دوره از هیات مدیره به مقوله ورزش بسیار مثبت است و با همراهی آنها توانستیم اتفاقات بسیار خوبی را در این حوزه رقم بزنیم. انصافا هیات مدیره به ویژه ریاست کانون کمک‌های بسیار زیادی به کمیته رفاهی ورزشی کرده که جا دارد صمیمانه تشکر کنم که همیشه همراه ما بودند تا بتوانیم با کمک آنها بخش رفاهی و ورزشی را فعال‌تر کنیم تا همکاران بتوانند استفاده کنند و از این فرصت منتفع شوند.

وی افزود: با حداقل بودجه و امکانات، مسابقات ورزشی برگزار شده که تاکنون در کانون سابقه نداشته است مانند مسابقات شطرنج، تنیس روی میز که با حضور حداکثری همکاران علاقه‌مند برگزار شد. مسابقات فوتسال هم که اخیرا برگزار شد و مرحله بعدی آن تا قبل از دی ماه برگزار می‌شود، خوشبختانه با استقبال بسیار خوب و حضور همکاران ورزشکار سراسر کشور برگزار شد و توانستیم رضایت حداکثری جامعه هدف خود را جلب کنیم.

آذرپور با بیان اینکه جای کمیته بانوان در بخش ورزش به شدت خالی بود، گفت: با حمایت‌های رئیس کانون این کمیته تشکیل شد تا بطور ویژه به ورزش بانوان سردفتر و دفتریار رسیدگی شود. خوشبختانه این کمیته با قدرت کار خود را آغاز کرده و انشالله ثمرات خوبی برای بانوان داشته باشد.

مدیر کمیته رفاهی ورزشی در این جلسه که با حضور رئیس کانون برگزار شد به بیان مشکلات و کمبودهای حوزه رفاهی و ورزشی پرداخت و از او قول مساعدت گرفت.

در پایان این جلسه علاوه بر معارفه مرتضی معلم سرپرست تیم فوتبال از زحمات پرستو پارسافر مسئول شطرنج بانوان و یعقوب گودرزی مسئول تیم کوهنوردی تجلیل بعمل آمد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد